Stuurwijs B.V. hecht aan tevreden relaties en we werken daarom steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Ieder weet “Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt”. Dit impliceert evenwel niet dat alle fouten geaccepteerd behoeven te worden. In geval u niet tevredenheid bent dan wel een klacht of opmerking heeft, kunt u dat aan ons kenbaar maken. Wij stellen dit zeer op prijs! Zo kunnen wij de fout eventueel herstellen, ervan leren en deze klacht in de toekomst voorkomen. Vorenstaande betekent derhalve dat wij zeer veel belang hechten aan het zo optimaal laten verlopen van de opdrachten, en dat wij klachten zeer serieus nemen. Dit alles heeft geleid tot het ontwikkelen en invoeren van onderstaande klachtenregeling.
Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost. Wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak. Als de klacht een bepaalde persoon betreft, heeft het de voorkeur dat u eerst probeert om met de betreffende persoon tot een oplossing te komen. Lukt dit niet of heeft u redenen om dit niet te willen, dan kunt u ook contact opnemen met de heer R. den Hartog, directeur, dan wel zijn plaatsvervanger R.A.D. Knoester.
Is uw probleem na een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen. Dit kan via het klachtenformulier onderaan deze pagina. Dit formulier zal vervolgens worden doorgestuurd naar de heer R. den Hartog.
Is hij zelf bij de kwestie betrokken, zal het formulier worden doorgezet naar de heer R.A.D. Knoester.
Overigens kunt u er ook voor kiezen om de klacht telefonisch door te geven aan een van onze medewerkers. Vermeld daarbij nadrukkelijk dat u de klacht wil laten behandelen via de officiële klachtenprocedure.
De medewerker zal dan het klachtenformulier tijdens het telefoongesprek invullen; u ontvangt hiervan twee kopieën. We verzoeken u één exemplaar ondertekend te retourneren
De directie van Stuurwijs B.V. zal uw klacht zo spoedig behandelen en met u en de andere betrokkenen overleggen om tot een bevredigende oplossing te komen. Lukt het de directie niet om binnen enkele dagen inhoudelijk te reageren, zal de directie in ieder geval binnen vijf werkdagen de ontvangst van uw klacht bevestigen.
In de meeste gevallen zal de directie ook contact met u opnemen om te overleggen over de verdere stappen. Het kan voorkomen dat u om een nadere toelichting of verdere informatie wordt gevraagd. Doelstelling is om uw klacht in ieder geval binnen vier weken af te handelen. Mocht dit uitlopen, dan wordt u over de reden daarvan geïnformeerd en zult u verder op de hoogte gehouden van de voortgang van de procedure. Uiteraard ontvangt u na afronding van de behandeling van uw klacht schriftelijke bericht.
Mede in verband met beroepsreglementering worden alle aspecten van de afhandeling van uw klacht vastgelegd. Uiteraard wordt zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie omgegaan. In bepaalde situaties kan het noodzakelijk zijn om extern advies in te winnen bij professionele onafhankelijke instanties. Met het indienen van uw formele klacht wordt u daarom toestemming gevraagd om (kopieën van) relevante stukken ter beschikking te stellen aan die eventuele deskundigen. Zoals bij ons gebruikelijk vragen wij hen voor geheimhouding te tekenen.
Indien u een klacht heeft en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. U geeft ons hiermee immers een tweede kans. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij alle gegronde klachten meenemen in de evaluatie van onze organisatie en onze uiterste best doen om maatregelen te nemen om herhaling van het betreffende probleem te minimaliseren. We hopen op een goede verdere relatie en samenwerking
De directie van Stuurwijs B.V.
Bekijk ook: Procedure Klachtenregeling
Indien u een klacht heeft over Stuurwijs B.V. die u schriftelijk kenbaar wenst te maken verzoeken wij u gebruik te maken van het onderstaande formulier. Voor een beschrijving van het verdere verloop van de behandeling van uw klacht verwijzen we naar onze klachtenprocedure.
Wij gebruiken cookies om onze website te optimaliseren. Wanneer je dat oké vindt ga je akkoord met onze privacy verklaring.